csütörtök, április 09, 2009

A tavaszi szünet első napjai:D by. boltkóros

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ma van a szünet 2. napja. Vagyis igazából az 1., csak én tegnap
délutántól számítom:D Hétfőn volt a népdaléneklő verseny, 2. lettem. Kedden pedig az alapítványi hangverseny a kistelekiekkel(:
Szóval tegnap Orsival voltam Lábaközibe pizzázni és lelkizni:)
hát ilyen sokat már rég beszéltem de tényleg:D egy szép mondat arról az estéről:"-Nézddmár! Maffiózó pizza is van! -Nah, az milyen...szemüvegbe tálalják?!"xDAnnyira jó volt vele. Nem is tudom mit fogok csinálni jövőre, hogy nem egy osztályba fogunk járni:/ nagyon furcsa lesz.
Ma Szegeden voltunk Grétával és Dancival. Pizzát kajáltunk megint csak. Megnéztünk egy új filmet, a Boltkóros naplóját:D
Nagyon jó film volt, és ma volt a premierje. Vettem 2 fölsőt is:)
Holnap megyek Halasra Concsiékhoz. Az együttesük próbája lesz.
Úgy várom már. Nameg hogy utána Andrissal legyek:) Állítólag megyünk pizzázni...és jön Concsi is:)
Vasárnap megyünk mamámékhoz, ahol remélhetőleg nem pizza lesz a menü xD szóval...
•••
Kellemes Húsvétot Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: