hétfő, április 20, 2009

Órááán:D meg a tegnapi nap:)

•••••••••
Először is: megint informatika óra van:D és valami hülye gólyákat nézünk camba...(www.kki-darany.hu <- ha valaki csillapíthatatlan vágyat érez, hogy megtekintse)
-Hé Orsi, ezek a suli tetején vannak?
-Nemtom, de remélem egy kémény tetejére fészkeltek és tüzelnek:)

xDDDszeretlekám.:)
•••
Tegnap ittvolt megint Andris. 4-kor jött és fél 7-ig szenvedtünk a Béke téren. Hozott nekem virágot is:) Én meg sütöttem szülinapjára muffint, mert 17-én volt ám neki:) 2. próbálkozásra egész türhetően nézett ki. Mármint a muffin xD Na és hát úgy terveztem, hogy rakok bele egy szál gyertyát és meggyújtom, de bezzeg a hülye szélnek jóhogy most kellett fújni:@ Nah hát mind1. Ígyis nagyon örült(remélem:Pvagyis...azthiszem) 8-kor ment a vonat, addig
szépen kisétálgattunk az állomásra. Szokás szerint megint az értelmiségi rajzokat bogozgattuk a váróterem faláról. Jó móka xD Aztán bemondták, hogy jön a vonat, kimentünk a sötétbe és....és...:$xD jó ez egy blog. Szóval majdnem lekéste a vonatot, vagyis éppen fütyültek, mikor eleresztett:D hazasétikáltam, közben Orsival beszéltem telefonon, mert féltem "egyedül" hazamenni este negyed 9-kor:D Hazaérek. Csörög a teló. Andris. Nah mondom:D basszus...én mondtam hogy vegyen jegyet:@ szóval...elkapták, de mégse. Vagyis megúszta, de hogy hogy, már nem emlékszem, mert olyangyorsan beszélt. Meg úgy kb még mindig sokkos voltam...:$ :Dfel se fogtam, hogy mivan...
Hát jó volt veled:) nagyon is.
•••••••••
•Jah és ittvan egy önelégült fejű Coni, aki a névnapjára kapott muffinomal pózol•
•••

Nincsenek megjegyzések: