szombat, április 11, 2009

Kori...vééégre:D

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Nah hát sosem hittem volna, hogy eljön ez a pillanat végre xD
olyan régóta tervezzünk Endivel, hogy végre valahára elmegyünk korizni, mint anno, mikor még jó volt rá a régi korija:D Csak ugye mindig közbe jött valami. Először is nemvolt korija:D rendelt netről...de az későn jött meg. Mikor már megvolt, akkor én Szegedre mentem a lányokkal, de mikor én értem volna rá, akkor lan-partira ment...asszem akkor egy pöppet le is ugattam szegényke fejét, hogy mitképzel magáról, hogy sok kockával egyszobábazárva gépezik ahelyett, hogy egy jó csajjal a jóidőbe korizzon xDMa délután írt rám, hogy menjünk már korizni, és mentünk is, csak megvártam, hogy nővérkém hazaérjen:) Elhívtuk Bazst is, csak szokásához híven megint késett 1-2 órát...akkor elmentünk Dávidékhoz, hogy jöjjön őis. Aztán elgurultunk anyuhoz fagyizni egy jót:D Koriztunk a Penny parkolójában is, de nemtudom miért néztek ránk olyan csunyán:( Csináltunk 1-2 fotót is (nagynehezen:D na találjátok ki kinek az ötlete volt:$xD) Vettünk ilyen málnaízű ásványvizet:D El akarták hívni Jocit is, Dávid meg Bazsi el is indultak hogy szóljanak neki, mi addig Endivel leültünk a kamion feljáróra:D (ahol állítólag tilos és veszélyes tartózkodni) 1 perc múlva visszajön a 2 fiú...nah mondom: -Nem mentek Jociért? Bazs: -Télleg, nem megyünk el Jociékhoz? xDD Utána elmentünk a sportpályához is, ahol Endike egy kurvanagyot csattant a kőre:D :( ott Bazsi felpróbálta Endike koriját, addig ő felmászott a kilátó korlátjára és rúd táncost játszott:D
Hiányzott már ez a régi hülyülés velük:D Mikor hazajöttem...találjátok ki mit vacsorázott Pannuskaaa. Na mííít? Naaa???!! EGEEN....PIZZÁT:D
• • • • • • • •
Jah és igen. Keddig nem leszek, mert mamáméknál húsvétozunk(:
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek;)
(\(\
( - -)
((') (')

Nincsenek megjegyzések: