péntek, december 18, 2009

6 nap karácsonyig

..........................................
2 nappal ezelőtt ropogott ezen a télen először hó a talpam alatt.
Szerdán kora reggel feltöltődött lélekjelenléttel végiglépkedtem az utcánkon a friss havon, amin még senki sem járt. Egy út szélén parkoló autó havas ablakára egy mosolygós fejet is rajzoltam:) Hátha jobb kedvre derül tőle ő is.
Ez az enyhítő körülmény ad némi kis reményt a karácsony-hangulatom erősítéséhez, mivel különös oknál fogva most nem érzem azt a különös bizsergést, mint ezelőtt minden egyes évben. Anyu már 1 hete megvette a karácsonyfánkat is, mint minden karácsonykor, most is pici, cuki, pannusnagyságú, későbbkiültethetős fácskát:)
Az előző héten nyelvtan versenyre való indulásra vetemedtem. Meglepően 2. lettem. Jön a megyei...tanárnő azt mondta,ne álljunk meg Gyuláig, ahol az országos lesz, mivel ott van egy nagyon jó kis cukrászda telis-tele különlegességekkel. Egyet értek. Csokiért bármit.
Tegnap este volt a Christmas-party a suliban. Igazából nyugodtan hívhatták volna Karaoke-partynak is. Vagy Igyuk-hullarészegre-magunkat-partynak. Nagyot csalódtam. Nem csak az egész suliközösségben, hanem némelyik barátomnak hitt emberkében is :/ Változnak az idők. Ezzel együtt a jellemek és az értékek is. Úgy tűnik az új év új meglepetéseket is fog hozni...
Mézecskalás-cuccos versenyt megnyertem:)
10 körül fellépett a T-band, fergetegeset buliztunk :D
Andriséknál éjszakáztam, majd reggel együtt meneteltünk végig a csúszós utakon a suliba. Kalandos volt. Leírhtatatlanul álmos voltam az előző este miatt...Endikével hozattam kávét, azután tesin úgy pörögtem hogy...jó hagyjuk.
6 nap karácsonyig. Bele kell húznom az ajándék-gyártásba.
'Azthiszem holnap Jézuska-üzemmódba kapcsolok.'

Nincsenek megjegyzések: