hétfő, december 14, 2009

Téliszünet kívánkozik már igencsak...

................................................
Hétfő van. Számtech órán gubbasztok valami macskás szöveget (és most épp a bejegyzést) gépelve. Unom. Álmos vagyok. Fáj az a gombóc a nyakam felett. Haza akarok menni...csak előbb még kell kapnom a napi puszi-adagomat valakitől.
Hétvégén esett a hó:) remélem legközelebb meg is marad.
Szombaton Andrisnál aludtam megintcsak. Szombat hajnalban anyuja meg Kinga Bécsbe utaztak, addig mi nagy házalakítást végeztünk a hálószobájukban:) Az a makacs tapéta...délután hazajöttem, mert Zsannal volt randim. Vasárnap meg Szegeden voltunk anyuval csajos-napot tartani. Megnéztük a New Moon-t a moziba:) Imádom. Persze a könyv megint jobban tetszett, pont mint az előzőnél. Jobban szeretem az én fantáziámra bízni a dolgokat.
A tanár kigúvadt szemmel bújja a monitort...azon gondolkozom, vajon mi lehet a képernyőn...jobban szeretem az én fantáziámra bízni a dolgokat :P

Nincsenek megjegyzések: