csütörtök, december 31, 2009

Az év utolsó napja...

..úgy indult, mint bármelyik másik nap.
Ez felettébb meglepő.

Nem hoz lázba a szilveszter. Még mások epekedve várják hogy hullarészegre igyák magukat. Tisztelet a kivételnek. Kevesen vagyunk.
Nemis tudom miért ébredtem fel már fél9-kor. Pedig úgy volt betervezve, hogy végigszunyálom a délelőttöt. Akármennyire nem is hoz lázba az este, mégis idegesít, hogy mibe menjek, mitkezdjek a frizkómmal, stb. Megrémülök magamtól... hiszen nincs is kedvem menni. Most még. Talán 'megjön az étvágyam'.
Így az utolsó nap délelőttjén bizton kijelenthetem, hogy idén ezen a bejegyzésen kívül többet nem olvashattok. Úgy érzem ebben az évben jól teljesítettem bloggerként és nem hanyagoltam el az én kis bizalmasomat. Bár bevallom voltak olyan bejegyzések, amiket ti sem olvashattok. Még mindig vannak olyan dolgok, amiket jobb magamban tartani.
Nos, összegezzük ezt a bolondos, kelekótya évet. Pontokba szedve.
  • Túl vagyok egy egész sikeresnek mondható felvételin és bekerültem abba a gimibe, abba az osztályba, amit elsőnek jelöltem meg és kis túlzással amiről *álmodtam*
  • Először voltam koszorúslány és részese lehettem egy meseszép esküvőnek.
  • Sok beszélgetés és találkozás után rám talált a hőnáhított *szerelem*
  • Átéltem egy feledhetetlen ballagást és könnyet csaltam sokszáz ottlévő ismeretlen és barát (sorstárs) szemébe megható és bátorító szavaimmal...
  • Csodálatos nyaralás a Balatonon, meseszép naplemente bámulás egy sziklán, kézenfogva...
  • Részese lehettem egy őrületes, fergeteges gólyatábornak és összeismerkedtem rengeteg jófej, kedves emberkével:)
  • Első nap az új suliban...sosem felejtjük el:D
  • Gólyabál :D no comment. A Christmas party is.
  • Jóhírek hegedű téren...jövőre országos verseny és elvileg nyáron munka Szegeden a Szabadtéri játékokon:)
  • Nagynéni lettem :'')
Körülbelül ezek a legfontosabb pontok, amiket fel tudnék sorolni ehhez az évhez...még talán azt lehetne hozzáfűzni, hogy a 3. pont még mindig tart...:)

!!!És amiket be kéne tartanom...
-Kevesebb csokievés
-több testmozgás
-kevesebb 'mindenlébenkanálkodás'
-több nevetés
-jó jegyeket szerezni...
-több jóindulat és tettrekész segítőkézség.
-megbízni másokban
-több önbizalom
-leszoktatni Husit a rengeteg WoW-ozásról...
.........................................................
Ennyit belőlem erre az évre. Legyetek továbbra is rosszak:P Én sem változok...

•BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK! :)•

Nincsenek megjegyzések: