szerda, december 23, 2009

Baba karácsonyra

.............................................
Ma 11-kor, mikor anyuval már harmadjára próbáltuk nővéremmel elintézni a napi jelleggel történő helyzetjelentést, nem a nővérem hangja szólt a telefonba. Hanem Lacié. Pont a boltba indultunk anyuval, mikor egy újabb sikertelennek hitt próbálkozást megkísérelve hívtam Nórit. De Laci felvette. És közölte, hogy bent vannak a szülőszobában. Anyu spontán sírásba kezdett az út közepén, nem tudom, hogy az örömtől vagy a hirtelen ijedtségtől, de én is követtem a példáját. Onnantól kezdve minden rokont végigtelefonált, hogy közölje a hírt. 12-kor kellett volna megszületnie. Minden percet türelmetlenül számolgattunk...
Nem sokkal 1 óra után csengett a telefon...nővérem volt az. Barna megszületett:'') Az egész (itthon tartózkodó) család sírásban tört ki...Nem is kell szebb ajándék karácsonyra.
...így füstbe ment az a tervünk is, hogy holnap felutazunk Pestre látogatóba, mivel a karantén miatt nem mehetünk be a kórházba sem. Remélem hétvégén megyünk babanézőbe:) Ha már nagynéni lettem...
Most türelmetlenül várom az ígért képet a kis cukkermókusomról, meg lettem bízva, hogy továbbítsam, ha megkapom.
Azért kíváncsi leszek, mit szól majd a szép szobácskájához :)
...hát nem édes?:)

Nincsenek megjegyzések: