szerda, december 30, 2009

A haldokló 2009-es...

Hát igen. Ennek az évnek is annyi. Tisztán emlékszem, mikor tavaly ilyenkor azon rinyáltam, hogy hogy lehet a 9-ből hóembert csinálni, mert a 8-ból lehetett. Hát a 10-ből ugyan? áááh.
Ma voltunk strandon (!xD) Andrissal, Kingával meg két erdélyi ismerősükkel. Úszkáltunk, szaunáztunk...nemtudom. Nekem ez télen valahogy nem megy. Nyárigyerek vagyok na, mondtam már:D
Nemrég értem haza Lávaköviből, Orsival csináltunk egy gyorstalit még így az évvégén. Vittem neki ajándékot is. Szép barátos könyvecskét meg egy emodögöt:P Olyan jó volt beszélgetni vele. Istentudja mikor volt már ilyen...
Holnap pedig Szilveszter. Hurrá. Nemszeretem. Megyünk Gombába. Őszintén? Kíváncsi leszek:D persze még mindig nemtudom mi a *****-t vegyek fel. A szemeteszsák még mindig meg van B-tervnek.

Pár beígért kép a karácsonyi ajándékok közül...párnáák:D Az első Viliéké, a második egyetlen Andrisomé, a harmadik pedig Nóriéké:)

Nincsenek megjegyzések: