péntek, december 25, 2009

Csendes éj...

.........................................
Negatív. Pesszimista nézetek. Zsong a fejem és a szívem fájdul belé...
Hiszen a karácsonynak a szeretetről, a családról és a békéről kellene szólnia, nem igaz?!
-De igen.
*Csak hogy mi nem vagyunk hétköznapi család...


Ezt az egészen 'aprócska' fekete foltocskát eltekintve sem tudok szépeket mondani az idei karácsonyról. Nagyon korlátozott mennyiségben. A hó elolvadt, ma 20 fok volt. Szakad az eső. Aggódom nővérem miatt és most semmit sem szeretnék jobban, mint szorosan magamhoz ölelni. A babával együtt.
Karácsonyra mindnekinek sajátkészítésű ajándékot varrtam, ragasztottam, hegesztettem... lesz majd pár kép:) Ha mást nem is hoz lázba, nekem nagyon jó lesz visszanézni.
Holnap indul a nagy rokonhadjárat. Azután végre irány Pest Nóriékhoz:)
Szilveszterig talán még találkozom Vele is... pedig még 3 nap sem telt el, hogy elengedte a kezem. Máris mintha hetek teltek volna el.

És most úgyvélem visszatelepszem a pakrócommal együtt a tv elé és befejezem, amit elkezdtem. A csokievést.

'További Kellemes(ebb) Ünnepeket Mindenkinek!'

Nincsenek megjegyzések: