vasárnap, július 25, 2010

Na ne már

Ez már valóban hátborzongató.
Tekintsük csak ezt a hetet. Pusztán véletlen? Kétlem...
Minden úgy történik, ahogy eltervezem. Az idő a hangulatállapotommal együtt változik. Jelen pillanatban arra ébredtem, hogy szakad az eső. Tudja...
Megálmodok dolgokat, amelyek utána be is következnek. És gondolok hülyeségeket, aztán visszahallom, hogy megtörténtek, én meg valamiért felelősnek érzem magam a történtekért. Ez így felettébb mulatságos. Viszont ezentúl szerintem csak pozitív dolgok fognak a fejemben járni, ha már egyszer így elkezdtem 'teremteni'. Viszont egy dologra jobb, ha nem gondoltam volna:/ mert úgy látszik, az is be jött sikeresen. Aztán itt siránkozok, miközben én csináltam. Áááh...lássuk be, egy önző, féltékeny dög vagyok. Te meg egy érzéketlen, nemtörődöm tuskó. Szóval azthiszem mindketten csendbenmaradhatunk:)
(Köszönöm neked 'The Secret'. Úgy látszik, mégsem hiába olvastalak el:) viszont most az első kukába repítenélek egy jobb egyenessel...)

Nincsenek megjegyzések: