szombat, július 18, 2009

Hazatértem...

...itthon vagyok, fáj a fejem, majd' meghalok! xD Csak azért írok, hogy tudja meg mindenki, hogy élek, épségben elértem a szobám küszöbét és az első az volt, hogy az ágyamra vetettem magam a sok holmival. (Előre is elnézést kérek a tömör bejegyzésért, holnap újra jelentkezem, csak kimerült vagyok és szomorú:( )
Cuccolok kifele és ott akarok lenni megint...ahol pár órával ezelőtt ébredtem és pancsikoltam hosszú perceken keresztül. Pedig az elején még egész soknak tűnt 5 teljes nap. Mostmeg mintha egy óra lett volna az egész nyaralás. Hiányzik már most...borzasztóan:(

(életkép a szépen rendbentartott "szobánk" egy sarkából:)

Fellelhető többek között: laptop, üres üdítősüveg, Andris által összevissza tekergélt sörösdoboz, rengeteg zsinór, hangfalak, használtzsepik és a színes strandpacskerom.
És ami a képen nem lelhető fel...áh inkább hagyjuk:D
...........................................

Nincsenek megjegyzések: