csütörtök, július 02, 2009

Repül az idő. Én meg utána.

................................
Tájékoztatok minden kedves Pannusbigyóblog olvasót, hogy ma
1 ÉVES A BLOGOM!
Hihetetlen hogy repül az idő. Még itt bóklászik a fejemben az a pillanat, mikor egyetlen Fruzsinkám bevezetett a bloggerkodás édes rejtelmeibe. Én meg értetlen, szerencsétlenkedő kezdő módjára össze-vissza nyomkorásztam a gombokat meg pakoltam bele mindenféle szuttykerájt:D Emlékszem egy rövid részletre is akkoriból:
-De én ezt nemértem Fruzsi...:( nemsikerül:,(
-Ajj Pancs, énis szöszi vagyok, mégis rájöttem hogykell!
xD ...aztán ez azthiszem lelkesítést adott és belevégtam a közepébe. Néha megfékezhetetlen lelkesedéssel, időnként kedvtelen "kétpercalattütökleegybetűt" hangulattal, félig a billentyűzeten fekve. Volt, mikor 1-2 hónapra el is tűntem. Aztán visszajöttem sokak örömére:D
Minden régi emléket félretaszigálva
BOLDOG SZÜLINAPOT pótolhatatlan, néha rosszul viselkedő, szemtelen blogocskám^^ xD

Napra pontosan egy hét múlva én is követem őt. Tejóég. 15 leszek. Hát most képzeljétek el, megint szülinapom lesz:D Olyan fura, hogy az is úgy tűnik, mintha mostanában lett volna. Mikor Concsékkal baromkodtunk a strandon:D Fruzsival megvettük az egyforma fülbevalókat:) Meg hogy mekkora nagy világszámnak számított, hogy Árpi felvett aznap msn-re xDD ÁÁÁ! Jujj meg hogy mennyien írtak aznap:) annyira jól esett. Na és...a gitárom:) amit mostanában kezdtem el úgy igazán hasznosítani. Egyébként egy gitáróra után tanárváltás volt és kedden megyek az újhoz:)

Most meg talán...esetleg...lehetséges...elképzeelhetőőő hogy Grétivel meg Danciccal kilátogatunk a strandra BUSSZAL khm. pedig én úgy bicajoznék:( majd tekerek utánuk xD ...de az idő. Hát nemtudom. Rohadtmeleg van. Közbe meg tiszta borult az ég. Engem különösképpen az eső se zavar, tegnap is jó volt úgy ücsörögni Andrissal:)

3 megjegyzés:

Coni írta...

csatlakozom: boldog szülinapot Pannusblog :D várlak msn-re már tegnap óta hogy megbeszéljük a görkozrizást!

ja és igen, emlékszem énis az "első találkozásunkra" x) ah, szép idők :D amikor egy ujjal kikapcsoltam a bikinifölsőd ,vagy mit. ma már csak négy ujjal megy... de gyakorlok xD

Endi írta...

Boldog szülinapot pannusbolg!
am....
görkorizás? énishaad :DxD

eper.panni írta...

Juhujj!:D márcsak egy szépnagy pannusblogos torta hiányzik egy bikinis pannussal a tetején^^ xD
köszi fiúk:) a csoportos görkorizásban meg bennevagyok;D