hétfő, július 06, 2009

Hétfő délután

Most értem haza, ülök a gép előtt egy szál pólóban a rohadtmelegben, közben macialakú gumicukrot tömök a fejembe.
Orsival voltam Pancsielőszülinapi találkán:D Kaptam tőlee..CSOKIIT^^ köszönöm Orsi:) aztán mentünk a Jómannba nagybevásárlást csinálni, mert ugye ők már szerdán indulnak nyaralni Hajdúszoboszlóra. Anno mi is mindig ott nyaraltunk, aztán családi okokból már nemszabad:(
Szóval vettünk mindenféle jót meg rosszat és elmentünk fagyizni. Énmeg napszemüvegbe, pántnélküli fölsőbe meg rövidnaciba császkáltam az utcán, mint egy nempannus, így feltűnően sokan köszöntek rám és mustráltak eléggé feltűnően:D Azt hiszem ezt nem szokom meg.

4 megjegyzés:

Coni írta...

dehogynem
énis megszoktam ^^
:D

eper.panni írta...

köszi a biztató szavakat Concs:)

Endi írta...

O.o
...
??
...
Szia Pannus, hogy vagy? :)

eper.panni írta...

köszi Endike, pompásan:D xD