vasárnap, szeptember 26, 2010

Szorosan összefonódott bundikenyér-barátság

'Fruzsi és én'
Ezt a képet Fruzsinak festettem. Remélem tetszik neki. Meg is kaphatja, ha szeretné.
 (előbb még jön velem a kiállításra:P)

Szeretem Fruzsit. Fruzsi hasonlóan szabadszájú és nyitott személyiség mint én. Vagyis, még talán jobban is. Szeretek Fruzsival beszélgetni. És nem azért ad nekem igazat, hogy mondjon valamit, hanem mert tényleg úgy gondolja. Fruzsi mulatságos. Már attól nevetni kezdek, ha vicces arcot vág, és ugyanígy fordítva. De legjobb, mikor azon röhög, hogy én azon röhögök, ahogy ő röhög rajtam, azért mert épp rajta röhögök:D Fruzsival szeretek muffint sütni, Spongyabobot nézni, menőtesósat játszani, legozni, forrócsokizni az erkélyen, miközben a főnököt szidjuk és bundikenyeret majszolni. Volt egy rövidebb (pár éves) időszak, mikor elhanyagoltam. Talán a suliváltás miatt. Igen, ez lehet az oka. Most suliban sem sűrűn találkozunk, hiszen 1001 dolga van mindkettőnknek, főleg neki, az érettségi miatt. De Fruzsi kitartó. És sikerülni fog neki:)
Fruzsi meghatározhatatlan jelenség. Úgy érzem hasonlít hozzám. Márcsak abban is, hogy úgy érezzük, sokan lenéznek minket, mert mi nem követjük azt az életformát, amit a nagytöbbség.  De mi ezen csak nevetünk és esszük tovább forrócsokival a bundikenyerünket...:)

Nincsenek megjegyzések: